Time To Rise របស់ សែលកាត និង បារមី បានឈ្នះពានរង្វាន់យុទ្ធនាការទីផ្សារប្រចាំឆ្នាំ 2022 ពី CMO Asia
- BY
- Oun Mey
- August 27, 2022
Time To Rise ទទួលបានទទួលពានរង្វាន់ថ្មីដែលបំពេញបន្ថែមជាង 30 នៃពានរង្វាន់ម៉ាកយីហោនិងបណ្ដាញសេវា។ Time To Rise គឺជាចម្រៀងដ៏ល្បីកក្រើករបស់តារាចម្រៀងរេបខ្មែរ និងជាទូតសុឆន្ទៈរបស់ ក្រុមហ៊ុន សែលកាត គឺលោក វណ្ណដា។ វាបានបំបែកកំណត់ត្រាដោយក្លាយជាចម្រៀងវីដេអូដំបូងគេដែលមានចំនួនអ្នកមើលលើសពីមួយលានដងក្នុងរយៈពេលតិចជាង 24 ម៉ោង។

- Share This Post:


