យុទ្ធសាស្រ្តសកលរបស់ realme បានផ្លាស់ប្តូរ ហើយទីផ្សារអាស៊ីអាគ្នេយ៍បានក្លាយជា ចំណុចផ្តោតសំខាន់សម្រាប់ដំណាក់កាលបន្ទាប់ ហើយទីផ្សារនឹងពង្រីកបន្ថែម 15 លានគ្រឿងទៀតនៅទីផ្សារជុំវិញពិភពលោក
- BY
- Naren
- October 17, 2022
ក្នុងនាមជាប្រេនស្មាតហ្វូនសម្រាប់យុវវ័យជុំវិញពិភពលោក realme តែងតែយកចិត្តទុកដាក់លើការច្នៃប្រឌិត និងបច្ចេកវិទ្យាដែលអាចបម្រើគោលបំណង និងតម្រូវការរបស់យុវជន។ ហើយទន្ទឹមនឹងនោះ realme ព្យាយាមបង្ហាញការច្នៃប្រឌិតទាំងនោះនៅក្នុង វប្បធម៌យុវវ័យដូចជាការរាំជាដើម ការច្រៀង ការជិះស្គី ម៉ូដយុវវ័យ កីឡា Esports ។ យើងបាននាំយកបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ដ៏អស្ចារ្យទៅកាន់អ្នកគាំទ្រ 140 លាននាក់ជុំវិញពិភពលោក ធ្វើឱ្យបច្ចេកវិទ្យាច្នៃប្រឌិតកាន់តែងាយស្រួលប្រើប្រាស់ ហើយសំខាន់បំផុតនោះ យើងបាននាំមនុស្សឱ្យកាន់តែជិតស្និទ្ធតាមរយៈផលិតផលរបស់យើងការរចនារបស់យើង និងសហគមន៍ realme របស់យើង។


ការដកស្រង់សម្តីនៃ realme president XuQi នៃទីផ្សារប្រទេសចិន
យោងតាមទិន្នន័យសាធារណៈបង្ហាញថា នៅក្នុងខែមីនា ឆ្នាំ 2022 ការនាំចេញទូរស័ព្ទចល័តនៅក្នុងទីផ្សារក្នុងស្រុក(ចិន)មានចំនួន 21.46 លានគ្រឿង ដែលជាការថយចុះ 40.5% ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។ ចាប់ពីខែមករាដល់ខែមីនា ការនាំចេញទូរស័ព្ទសរុបនៅក្នុងទីផ្សារក្នុងស្រុកមានចំនួន 69.346 លានគ្រឿង ធ្លាក់ចុះ 29.2% ធៀបនឹងឆ្នាំមុន។

លោក Xu Qi បាននិយាយថា នៅឆ្នាំនេះ ទីផ្សារទូរស័ព្ទពិតជាធ្លាក់ចុះ ប៉ុន្តែក្នុងរយៈពេលវែង ដោយសារតែទូរស័ព្ទចល័តជាផលិតផលដែលចាំបាច់បំផុត ខ្ញុំមានសុទិដ្ឋិនិយមខ្លាំងចំពោះទីផ្សារនេះ ដោយ លោក Xu Qi បាននិយាយថា មានការប្រកួតប្រជែង ប៉ុន្តែខ្ញុំគិតថាវាជារឿងធម្មតា។

យុទ្ធសាស្រ្តសកលរបស់ realme បានផ្លាស់ប្តូរ ហើយទីផ្សារអាស៊ីអាគ្នេយ៍បានក្លាយជាចំណុចផ្តោតសំខាន់សម្រាប់ដំណាក់កាលបន្ទាប់
យោងតាមប្រសាស្រ្តរបស់លោក Ski li: ជាការពិតណាស់ មានពេលមួយដែលយើងបានរកឃើញថាខ្លួនយើង ហើយសួរសំណួរពិបាកៗ៖ តើយើងអាចរក្សាល្បឿននៃការរីកចម្រើននេះបានទេ? តើយើងអាចបន្តធ្វើឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់របស់យើងភ្ញាក់ផ្អើលពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំបានទេ? តើរឿងរ៉ាវរបស់ realme អាចរក្សាភាពរឹងមាំនៅក្នុងទិដ្ឋភាពដ៏ស្មុគស្មាញ និងផ្លាស់ប្តូរមិនឈប់ឈរនេះបានទេ? ជាការប្រសើរណាស់ បន្ទាប់ពីការវិភាគយុទ្ធសាស្រ្តសកលរបស់យើង យើងអាចឆ្លើយតបទៅនឹងសំណួរទាំងអស់នេះជាមួយនឹងចម្លើយ “គឺបាន!”
នៅផ្នែកខាងផលិតផល យើងនឹងធ្វើតាមអ្វីដែលយើងហៅថាយុទ្ធសាស្រ្ត “សាមញ្ញកាន់តែប្រសើរ Simply Better ” របស់យើង ដែលនឹងពិតជាអ្វីដែលយើងបានលឺ ។ នៅក្នុងដំណាក់កាលបន្ទាប់នៃកំណើននេះ យើងនឹងផ្តោតសំខាន់លើផលិតផល ដោយបង្កើនការវិនិយោគនៅក្នុងការរុករក និងស្រាវជ្រាវ R&D ចំនួន 58% ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ ដើម្បីជំរុញសមត្ថភាពរបស់យើងបន្ថែមទៀត ក្នុងការធ្វើឱ្យការច្នៃប្រឌិតបច្ចេកវិទ្យាសំខាន់ៗកាន់តែងាយស្រួលប្រើប្រាស់។
នេះមានន័យថាអ្នកអាចរំពឹងថាទូរស័ព្ទស៊េរីលេខ Number Sereis កាន់តែច្រើននឹងដំណើរការទៅមុខ ដោយសារស៊េរីលេខរបស់យើងគឺជាខ្សែផលិតផល “សំខាន់” របស់យើង ដោយបានបំពាក់បច្ចេកវិទ្យាសំខាន់ៗទៅក្នុងកញ្ចប់ទាន់សម័យជាមួយនឹងតម្លៃសមរម្យបំផុតដែលអាចចូលទីផ្សារបាន។ ហើយបន្ថែមពីលើការកែលម្អគុណភាពផលិតផល យើងក៏នឹងធ្វើឱ្យប្រតិបត្តិការរបស់យើងប្រសើរឡើងផងដែរ ដោយបញ្ចូលធនធានរបស់យើងទៅក្នុងការដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់រួមជាសកល ដូច្នេះអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងពីផលិតផលទៅប្រតិបត្តិការគឺមានភាពល្អប្រសើរ។ ការធ្វើអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលយើងអាចធ្វើបាន ដើម្បីធ្វើឱ្យផលិតផលរបស់យើងកាន់តែពិសេសនឹងក្លាយជាមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃការរីកចម្រើនរបស់យើងឆ្ពោះទៅមុខ។

ទោះបីជាមានភាពមិនច្បាស់លាស់នៃទីផ្សារមួយចំនួន ដែលឧស្សាហកម្មកំពុងប្រឈមមុខក៏ដោយ យើងមានទំនុកចិត្តថាយើងមានកន្លែងនៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ មិនថាមានព្យុះអ្វីក៏ដោយ យើងនឹងត្រូវតែទប់ទល់នឹងធ្លាក់ចុះនេះ ពីព្រោះពេលវេលាដ៏លំបាកមិនស្ថិតស្ថេរជារៀងរហូតនោះទេ។ ចំពោះទីផ្សារក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ក៏ដូចជាទីផ្សារក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ក៏ត្រូវបានយកចិត្តទុកដាក់ ហើយយុទ្ធសាស្រ្តនឹងត្រូវអនុវត្តន៍នៅដើមឆ្នាំ ២០២៣ ដើម្បីពង្រឹង និងពង្រីកទីផ្សារឡើងវិញផងដែរ។
តាមពិត មានហេតុផលសម្រាប់សុទិដ្ឋិនិយម។ ស្មាតហ្វូនបានធ្វើឱ្យយើងកាន់តែមានសមត្ថភាពជាងមុន ហើយឥឡូវនេះយុគសម័យនៃ AIoT កំពុងពង្រីកសមត្ថភាពទាំងនេះបន្ថែមទៀត។ ផ្លូវខាងមុខនៅតែភ្លឺ បើស្ថានភាពពិបាក។ អនាគតដែលយើងកំពុងធ្វើ ដើម្បីកសាងកន្លែងដែលបច្ចេកវិទ្យានាំយុវជនជុំវិញពិភពលោកឱ្យខិតកាន់តែជិត ដោយបំផុសគំនិតឱ្យធ្វើអ្វីមួយដ៏អស្ចារ្យក្នុងជីវិតរបស់ពួកគេ។ យើងមកទីនេះដើម្បីមើលឃើញសុបិននេះចេញជាផ្លែផ្កា ទោះបីជាវាមានរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំក៏ដោយ។ ទោះជាដំណើរនោះវែងឆ្ងាយក៏ដោយ យើងដឹងថាការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់យើងនឹងនាំយើងទៅដល់ទីនោះ៕
- Share This Post:






