មកដឹងពីកត្តា ៥យ៉ាង ដែលបានផ្លាស់ប្តូរការសម្រេចចិត្តនិងជ្រើសរើសទំនិញរបស់អតិថិជនសម័យកូវីដ
- BY
- autoadmin
- April 22, 2022
ថៃ៖ គេហទំព័រ POSTFAMILY បានបង្ហាញថា នាសម័យកាលកូវីដ-១៩ អតិថិជនបានចុចស្វែងរកទំនិញតាមអនឡាញកាន់តែច្រើនឡើង ជាពិសេសក្រុមទំនិញដែលចំបាច់ចំពោះការរស់នៅប្រចាំថ្ងៃ ដូចជា អាហារ ភេសជ្ជៈ សម្លៀកបំពាក់ គ្រឿងសំអាង ព្រមទាំងរបស់របរប្រើប្រាស់នៅក្នុងផ្ទះផ្សេងៗ។ គេហ័ទំព័រដដែលបានឱ្យដឹងទៀតថា អតិថិជនមានការគិតវិភាគកាន់តែច្រើនឡើង មុននឹងសម្រេចចិត្តទិញ ហើយនេះជាកត្តាទាំង ៥ ដែលបានផ្លាស់ប្តូរការសម្រេចចិត្តនិងជ្រើសរើសទំនិញរបស់អតិថិជនក្នុងសម័យកូវីដ៖
- ទី១ ទិន្ន័យដែលបានទទួលពីការស្វែងរកទំនិញទាំងនោះ (feed back)
- ទី២ ជ្រើសរើសទិញទំនិញដែលធ្លាប់ទិញ ហើយនិងធ្លាប់ប្រើប្រាស់ពីមុន
- ទី៣ បានលឺតៗគ្នា រឺបានទទួលការណែនាំពីមិត្តភក្តិប្រាប់ថាល្អ
- ទី៤ ចាប់អារម្មណ៍ដោយសារតែឃើញគេ Review ការប្រើប្រាស់តាមសង្គមអនឡាញ
- ទី៥ ទាក់ទាញចិត្ត រឺទាក់ទាញភ្នែកពីគេហទំព័រដែលផ្សព្វផ្សាយលក់


អត្ថបទ៖ Bee
ប្រភព៖ sentangsedtee
- Share This Post:
ផ្ទាំងពាណិជ្ជកម្មនឹងបិទក្នុង






